Embús

Post honetan Catalunyara joatea erabaki det, Capitan Fumen bloga bisitatzera. Errepidea nahiko estua bada ere, lehen kilometroak oso lasai egin ditut, trafiko gutxi baitago.

Aragoan nago jada. Gauzak modu honetan jarraituz gero, hamar lerro barru Capitan Fumen bloga ikusten egongo naiz. Kamioi (barilak)[]=] bat (barilak)[]=] jarri zait (barilak)[]=] aurrean. Oso (barilak)[]=] motel doa.

Ea ba! (barilak)[]=] Azkenik barilen kamioia aurreratzea lortu dut. Lleida zeharkatzen ari naiz. [ []=] Kotxeak badaude baino nahiko azkar doaz. [ []=]

Bost lerro barru Capitán Fumen posta irakurtzen egongo naiz jada [ []=] Gainera laister errepidea hiru karriletara zabalduko da. [ []=] Bartzelonan sartzen ari naiz [ []=] [ []=] [ []=] nahikotxo trafiko dago [ []=] [ []=] [ []=] eta errepidea hiru karriletara zabaldu da...





============================================
[ []=]..... [ []=].... [ []=]..... [ []=]....[ []=].... (sagarrak)[]=].....[ []=
--------------------------------------------------------------------------------------------------
[ []=] ......[ []=]... auskalo noiz iritsiko naizen ....[ []=]....... [ []=]
------------------------------------------------------------------- pooo!--------------------
... (oil)[]=]...... (kotxeak)[]=] .....[ []=]........ (egurrak)[]=][ []=]....[
===================================crash!=====

Niciun comentariu: